Har ni tänkt på det ?

Har ni tänkt på att det mest (OBS - INTE BARA) är tävlingsryttare på lite lägre nivåer (menar inte orutinerade, men jag menar i lättare klasser :P ) som lägger ner mycket tid på vad man ska ha för outfit, hur det ska matcha, märkesschabrak mm ? Tanken slog mig när jag läste dethär inlägget, och jag tycker att visst kan man väl unna sig eller hästen något fint ibland, som som sagt - man rider inte med utrustningen :P Dom som inte har överskott av märkesgrejer kanske lägger dom pengarna på träning och tävling istället ? :)

Dock skulle jag vilja ha ett Limegrönt scapa . . . Men det är för färgen, inte så mycket för själva märket ;) Finns ingen finare limegrön ! xD Hör inte till ämnet . . , förlåt ! Haha ;)

Åsikter ?

Kommentarer
Postat av: Tove - Ridsport & Foto

Jag håller verkligen med!

Alla de "märkessaker" jag har har jag faktiskt fått, förutom min hjälm och skyddsväst men det är ju sånna saker man måste ha ;)

SV: Tack :D Jo, jag älskar hjälmen! Vad tycker du om den?

2011-05-15 @ 14:57:19
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0