Hinner egentligen inte

Börjar 8.00, så hinner egentligen inte blogga nu på morgonen, men MÅSTE det !


Det här är då min Katt EMIL :P Han blir 14 år i år, kommer när man ropar, är utekatt på vår/sommar/höst och stannar frivilligt inne på kalla vintern.  Vi köpte honom och hans syster IDA (som tyvärr inte finns kvar :( ) när vi flyttade HIT:


Men nu är det faktiskt inte min livshistoria jag ska berätta, utan lite om hundpromenaden igår :P (haha)
Jag behövde bara ett litet intro ;)


Jag tog i alla fall ut båda hundarna på en promenad, och när jag gick på gatan utanför min balkong så hörde jag Emil mjaoa efter oss :D Han ville följa med, och det fick han :P Han hoppade ut genom balkongen (det är 1m ovanför ett berg som är under (typ) :P ) och gick med oss heeeela vägen, ca 45 min ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej , tänkte säga jag har börjat blogga igen och nu ska jag hålla mig och blogga! ;) Hoppas du följer min och Marks utveckling.

2011-05-11 @ 09:42:47
URL: http://tessriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0