Min fredag den 13:e

Den här Fredag Den 13:e var faktiskt en riktigt bra dag för mig, fick VG på en idrottsuppgift som jag satsade G+ på ;) Sen bestämde jag mig för att åka till Farsta ändå, och det var så bra val - när folk blir så glada blir jag också glad, och jag har fotat massvis när dom andra red och det var uppskattat :D

Mer jättebra var det inte, förutom att KM-lappen hade kommit upp. Men så fort jag kom hem och berättade den glada nyheten för mamma så sa hon att hon och pappa skulle vara i Ungern då . . . :( Så jag kan alltså inte vara med på det jag haft som mål ända sedan jag fick hem Rico :O MEN Då kör jag istället nästa år, och kanske till och med kan satsa lite om vi har fortsatt framåt i samma riktning :D



Kommentarer
Postat av: Lina.

du får komma nån annan gång också, då min hals inte dödar mig!!!!

2011-05-13 @ 20:29:55
Postat av: Alice

Nästa år kommer ni typ äga ut oss vanlliga dödliga xD

2011-05-14 @ 19:54:46
URL: http://hyrryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0