Nu börjar jag bli nervös !

Jag börjar bli lite nervös nu, inför Runsten :S Visst är det bara en träningstävling, men det är på en enorm gräsplan, och att glömma banan skulle väl ändå vara ett riktigt dumt sätt att slösa bort pengar på ! (Vilket jag i princip alltid gör  . . . )

Men jag vet på ett ungefär hur jag brukar bli, ungefär 2-3 dagar innan börjar jag fatta att det snart är tävling (fast i detta fall bara träningstävling), dagen innan är jag jättetaggad och på morgonen därpå är jag GRYMT nervös, tills jag börjat rida :) När jag rider BRUKAR jag glömma bort allt runtomkring och bara ha fokus på mig och hästen (och banan !). Efterråt försvinner ALL nervositet som fanns innan, och förhoppningsvis är jag nöjd och lycklig ;)

Hur är det för er med nervositeten ? :) Har ni lärt er hur ni reaggerar ännu ?


Kommentarer
Postat av: Lina.

Jag blir inte särskilt nervös - förutom alldeles precis innan jag ska in på banan, men väl där inne försvinner det :D

2011-05-26 @ 19:50:01
Postat av: Emmy

Det kommer gå bra på Runsten :)

2011-05-26 @ 23:05:40
URL: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0