Prao 6/5 SISTA DAGEN

Sista dagen på prao idag ! En riktigt skön dag, i alla fall en jättebra början ! ;) (Men hemvägen förstörde i princip hela dagen . . . )

Började med att jag fick gå runt i butiken och plocka på mig saker jag skulle köpa ;) Det gjorde jag första 1½h xD Sen åt jag lunch, pannkakor med sylt :) Efter lunch kom det en kartong med lite Scapa schabrak och rosa-svarta flexi sporrar :)


(Överst på bilden)

Ett oranget (exakt som på bilden ;) )

Och ett TURKOST och två MARINBLÅA :) Om dom hade haft det limegröna hade jag köpt det SÅÅÅÅ MKT ;) Fast det marina var också välidigt snyggt ;)

Efter det gick jag och provade handskar, och jag hittade några väldigt sköna Roeckl . . . men dumma jag hade ju redan köpt ett par dyra Roeckl-handskar som inte ens passar den här årstiden :( Fast jag ångrar inte dom för det ;)


Tror det var dom här, jättesköna :( ;)

Köpte en hel del grejer, och fick även en liten "present-påse" med en borste (som Rico ÄLSKADE) och glansspray :) Men dom nya grejerna kommer såklart i ett annat inlägg ;)

Fick sluta tidigare också, men vad hjälpte det när pendeltågen krånglade -.- ? Först sa chauffören att tåget skulle vända tillbaka vid solna (innan Sthlm Central och T-centralen, vilket gjorde att alla fick panik xD) för att det var strömavbrott mellan Solna och Älvsjö, men i sista sekund så sa hon att tåget skulle kunna åka i alla fall hela vägen till Centralen ;) Men då stod vi stilla (innan centralen) i 30 min innan vi åkte vidare, för det var fortfarande problem . . . Åkte sen via T-centralen, tunnelbana till stallet :) Pappa hämtade mig på tunnelbanestationen för att vi inte skulle bli ännu mer försenade . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0