Rico - 5/5


Häst: Rico.
Aktivitet: Uteritt.
Längd: mer än en timme ? .
Tränare/Instruktör: .
Utrustning: bruna benskydd fram, brun hoppsadel, brunt träns utan nosgrimma och rakt odelat bett (+förbygel som vi alltid har när vi hoppar/klättrar i skogen)
Intensitet (1-10): 6,5 (Bara skritt, men mycket klätter och vi red en riktigt lång runda !)
Känsla (1-10): 6,5 (Han skötte sig bra, bortsett från att han inte gick att stanna . . .  :S )
Övrigt: Idag följde Zebb med oss ut, Ricos hagkompis, (+ ryttare såklart). Jag red halva vägen, sen bytte jag med mamma så tog jag hundarna och hon fick rida andra halvan :P Hade det raka odelade bettet idag, som jag tycker att han inte lyssnar alls på ! Funkar bra om vi bara ska skritta ut en kvart i skogen bakom stallet, men han KAN INTE STANNA med det bettet ! Han bara gapar och går snabbare! :S Skulle kanske funka bättre om vi hade nosgrimma till det bettet, men han brukar ju vara utan när vi rider ut ! :O

I alla fall, han hade det nya pannbandet idag :D Superfint !


Lite suddigt, han kunde inte vara still :)


Zebb i sin karantänhage tror jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0