Rico - 6/5


Häst:
Rico.
Aktivitet: Uteritt + volten.
Längd: ?
Tränare/Instruktör: .
Utrustning: bruna benskydd fram, brun hoppsadel, brunt träns utan nosgrimma och tvådelat bett (+förbygel som vi alltid har när vi hoppar/klättrar i skogen)
Intensitet (1-10): 8 (Mycket galopp och även lite tankeövningar för Rico)
Känsla (1-10): 
Ute: 5, han var pigg och framåt men ganska tittig och tyckte det mesta var läskigt ;)
Volten i början: 7,5 , han var duktig och lyssnade bra fram och tillbaka. 
Volten slutet: 4, han försökte till och från lyssna på vad jag ville, men det var mycket som hände runt omkring
Övrigt: Började med att skritta ut 40 min, efter det gick vi upp på volten och jag provade lite western-övningar som pappa lärde mig på plats ;) Sedan galopparbete, han var jättefin tills slutet . . . då var det snart matdax för honom så han belv okoncentrerad och sprang bara framåt och tittade bakåt . . . typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0