Bilder från idag


Bad en tjej i gruppen efter mig att fota lite och supersnäll som hon är så försökte hon även fast hon inte är van vid systemkamera ;D TACK TACK TACK :D Blev mest bilder när vi precis landar efter hindrena, så inte så snyggt och inget jag brukar lägga upp då men absolut bättre än ingenting ! :)

Glömde som vanligt säga att man kan hålla in knappen så pepprar den bilder ! Det är faktiskt väldigt svårt att pricka rätt och fota när hästen är mitt över hindret, sällan jag lyckas med det helt perfekt ;)

I alla fall, här kommer några bilder:

( problem med att ladda upp, kmr strax ! )








Jag totalälskar att man ser så eftebliven ut före och efter ett hinder xD Eller inte "man" utan JAG ! ;)

Kommentarer
Postat av: Luliss

jätte fin blogg! vill du göra länkbyte? isf kommentera på min blogg <3

2011-11-20 @ 18:33:05
URL: http://luliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0