Bilder

Har varit och ridit Rico nu, åkte bara hem en snabbis nu för att äta lunch, ska strax tillbaka igen om moppen startar ... :)

Här kommer lite nytagna bilder, som har saknats lite här på bloggen ... :( Inga jättefina dock ^^





Dagens lilla outfit ovan :D Hade bruna ridbyxor också men det blåste så hemskt kallt på volten så fick förstöra "matchningen" genom att ta min jättestoooora reflexfleece som är ner till knäna typ ^^ Men jag frös inte i alla fall, och det är väl det viktigaste xD Om det inte hade blåst så hemskt hade han haft sitt brunrandiga länd/ridtäcke också :D ...

Fler bilder kanske kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

Tänkte bara slänga in en kommentar att jag har börjat blogga igen! :)

2011-11-26 @ 16:52:19
URL: http://allroundponnys.blogg.se/
Postat av: Emily

vad är det för sadel du har? nästan identisk med min :)

2011-11-26 @ 18:33:52
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0