BLOGGTIPS !


Tänkte både hissa och tipsa om denna bloggen: (klickbar bild)


Bloggen drivs av Erika, som verkar vara en otroligt trevlig tjej. Hon verkar vara superduktig på att rida, och hon kommer säkerligen gå långt i dressyren ! :) Hon skriver intressanta och läsvärda inlägg som har med ridsport att göra, och varvar med lite vardagsinlägg ( som faktiskt också är roliga och intressanta att läsa ! ). Uppdaterar alldeles lagom mycket också ! ;)

Kan säga att jag redan (har läst bloggen sedan igår eftermiddag/kväll) lagt till henne på min Iphones hemskärm (i form av en app) så jag lätt och ofta kan klicka mig in på hennes fina blogg :) 

Stor HISS till Erika och hennes blogg ! Klicka på bilden ovan för att komma till bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0