Bra dörr

Detta hände när jag skulle ta in och ut lite schabrak ur vår garderob på loftet ...


Jag öppnade alltså garderobsdörren - och alla gångjärn lossade förutom den understa ! Detta hände en gång förut men pappa fixade till det, och nu händer det igen ? ;) Man börjar märka att den här garderoben är vääääldigt begagnad ^^ Min storebror hade den typ i sitt rum hela livet ? I alla fall - den totalstrejkade när jag försökte sätta ihop den igen så jag bara ställde den mot garderoben så den inte skulle ramla och inte garderoben skulle stå vidöppen ...

Såhär ska det egentligen se ut: (bild när jag lutat den mot garderoben)


Sämre dörr får man leta efter ! ;)


Kommentarer
Postat av: Luliss

så nu har jag svarat på din fråga! här kan du se svaret klicka in på länken ;)http://luliss.blogg.se/2011/november/luliss-svarar.html

2011-11-21 @ 16:10:50
URL: http://luliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0