Designen

Vill sätta mig ner några timmar och ändra på designen, främst i menyn. Vill ändra saker, lägga till saker ...

Men jag har ju inte ens tid att hålla bloggen levande för tillfället så kan bli svårt detta ... :(

Apropå design ... någon av er som minns dessa ? ;D




Min allra första hittar jag inte, den gjorde Mimmi till mig innan jag ens börjat blogga haha :P Men dessa är två olika varianter, den blåa gjorde jag först men sen till vintern/julen så tyckte jag den röda skulle passa bättre så bytte bara färg och typsnitt ungefär :) Vad tycker ni om dom ? Är min nuvarande finare ? :D


Kommentarer
Postat av: Cicci

Älskar den först :) när du har tid får du gärna göra en till mig ;)

2011-11-09 @ 18:28:56
URL: http://forevercissi.blogg.se/
Postat av: Lina.

Jag älskar den bilden du har i headern mi, som du har ritat, och jag älskar färgen du har nu också ;) men den första är också gryyymt snygg!

2011-11-09 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0