Glömde berätta


Igår på hoppträningen i Balingsta var jag faktiskt på vippen att trilla av ! Rico gjorde ett tokhopp, vet inte om han kom för nära eller för långt ifrån, i alla fall: Det var när hindrena låg på 90 i slutet och vi skulle hoppa en liten bana.

Jag trillade över på den högra sidan och tappade vänster stigbygel, jag typ: Neeeej jag ska inte trilla av ! Så jag klamrade mig fast xD Men Rico var grymt duktig ! Om detta skulle hänt för ett år sedan hade det inte dröjt många millisekunder innan jag slog i backen, han blev ju tokrädd för obalans och så ... Men denna gången galopperade han vidare, han tittade väl bak på mig och undrade vad jag gjorde xD

En till sak som han blivit bättre på sedan ett år tillbaka, är att han brydde sig inte alls om stigbygeln som slängde hit och dit (när jag hängde på andra sidan), fick ju sakta av till skritt för att fånga den åt rätt håll :) Förr kunde han ju flippa ur för en sån enkel sak som en stigbygel xD


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va duktig han har blivit! :)

2011-11-20 @ 10:30:20
URL: http://forevercissi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina Whitaker ridbyxor?? :D

2011-11-20 @ 10:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0