Lat


Om jag nu inte hade varit så tusans lat hade jag suttit och målat för fullt nu ! Är hemma från stallet idag, kanske åker en snabbis på kvällen bara och tittar till honom och kanske borstar lite, men Majken i stallet lånade honom idag ! Vi vill att fler personer ska börja rida honom så han inte blir en enmanshäst och börjar lita på fler vad gäller uppsittningen särskilt :) Och det är super att börja med dom han känner bäst, och alla dessa har han känt sedan han kom till Enliden :)

Therese - vår tränare i hoppning och dressyr, markarbete mm, har haft en hel del fodringar så har hanterat Rico väldigt mycket, också ridit två-tre gånger tror jag. Både före och efter sommaren.

Majken - har häst på Enliden, morgonfodrar ofta, ska ha ridit ut idag (om allt gick bra). Har också hanterat Rico mycket, dvs fodra, byta täcken, släppa in och ut ur hagen osv osv.

Pappa - träffar inte Rico så ofta men ska börja rida någon gång ibland, han rider på westernridskola nu och ska främst rida western på Rico-plutt :P

Det är dom tre vi har börjat med nu lite smått :)

Känner för att bara måla, utan krav, ska göra klart utlottnings-priset (nej jag är inte klar med den ännu :s) och ska måla en åt en tjej som mejlade mig nyligen :) Det är så skönt att folk inte försöker skynda på och tjatar och stressar, för skolan och djuren går alltid före ! Jag ogillar också att bara måla en liten stund ! Vill hålla på ett par timmar i sträck för att verkligen komma in i det, jag vet att jag inte orkar återuppta det sen annars ! 


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va duktig du e på att måla!! :)

2011-11-15 @ 15:08:10
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0