Lite saker ni inte visste ?


Här kommer lite saker som många av er inte vet (det finns säkerligen dom som vet alla) :
 

1. Jag är höjdrädd

2. Jag är lat ^^ Eller alltså, jag skjuter gärna på saker och "gör dom senare" sen gör jag ibland inte det ... (a) En mindre bra egenskap.

3. Jag har fått smak på äpplen och mandariner, äter flera om dagen :P

4. Jag tycker "vanlig" tandkräm jättestark ! För stark ! :S brukar dränka ner tandborsten i vatten ...

5. Jag har ingen aning om vad jag ska söka för linje, gymnasium osv osv :/ Det börjar dra ihop sig snart !

-
Rico när han precis kommit hem :P (Snö i oktober ??? Tror den smälte bort redan nästa dag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0