Planen

Tänkte fixa lite i bloggdesignen nu ett tag, varvar med att sålla bort gymnasieprogram och söka skolor osv. Sen ikväll ska jag nog GÅ till stallet med båda voffsarna, för de ska gå en långrunda ikväll, mamma ska på styrelsemöte i stallet så hon kan skjutsa hem mig och hundarna sent ikväll ^^ Ska borsta lite på Rico också om jag hinner det :)

Det var planen för ikväll. Kanske, bara kanske, ska jag göra lite läxor också ... Men det enda jag måste göra ikväll är att läsa en engelsk-språkig bok ! Hade varit lite lagom nice att ha den som ljudbok istället, så man kunde göra annat samtidigt ? ;) Spara tid och ork !

Ikväll ska/har Rico avmaska-s/ts och han kan ha ont i magen i morgon så vet inte om jag ska vara med på hopp/markarbete för Therese ... Får se vad som händer :)


Här är bild på Rico med sitt nya täcke :D Det är med halvhals, syns dock inte så bra när han står och mumsar på hösmulor i marken, det ser lite bättre ut när han har huvudet uppe ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0