Svar på fråga :)

Stella om ATT GÖRA:
har inte du två hundar? :)

Svar: Ja och nej :P Jag har en egen, och sen har mamma en också :P Min heter Önska och mammas/familjens heter Yazzi. Sedan vi flyttade till Huddinge har jag haft rätt tajt med tid så mamma har tagit hand om båda hundarna, men nu hade jag tänkt att börja gå Önskas promenader igen :)

Önska, en riktig sprallis ! xD
Fjäskig, Filosofisk, Snabb som attan ! , Ett riktigt busfrö, familjens lilla monster <3 



Yazzi, typ världens bästa familjehund :)
Älskar barn, Gör sitt bästa, Mattjuv, Lydig, gosig och snäll



Kan göra ett inlägg med bilder på mina andra djur (vovvarna + katten) om ni vill ! :) Bara att säga till, jag har massor av bilder som jag inte visat :P

Kommentarer
Postat av: Lina.

så himla fina vovvar! :D

2011-11-04 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0