Time

Tiden går ÄCKLIGT fort, snart är det Jul och nyår, sedan kommer våren och sommaren.

Denna hösten är som bortblåst, det har gått så jäkla fort. Nu blir det bara kallare och kallare, mörkare och mörkare. Hoppas på ett vis att snön kommer sent i år, för vill kunna åka moppe till skolan och stallet så länge som möjligt ! Hatar att åka buss och passa tider ... De går så sällan och kommer bara försent hela tiden ! Men jag vill ju också ha snö för att det blir ljusare då, man kan rida ut i skogen på kvällarna för snön lyser upp. Det blir mjukt överallt och man kan trava och galoppera sålänge det inte är is.

Kan inte fatta att det redan är 11 November. Det är slutet på 2011 liksom :s Jag vill bara kunna frysa tiden ibland, kunna spola fram och tillbaka, så man slipper längta och slipper sakna. Jag ogillar att längta efter saker för då går tiden bara ännu snabbare och dagarna bara trillar av almanackan. Tiden går snabbare och snabbare ju äldre jag blir, kanske för att livet är så himla kul just nu ? ;) Bortsett från istiden som väntar då...




<3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ellerhur går det så jäkla fort?

2011-11-11 @ 23:11:31
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0