Tips till er

2 små Tips till er läsare som har blogg:

Läs er egen blogg ! Gå tillbaka i tiden och se efter i arkivet, det är faktiskt roligt att läsa gamla inlägg ! Jag brukar läsa ungefär ett år tillbaka på min blogg, för då blir man påmind om hur man faktiskt har UTVECKLATS det senaste året ! Hur både Rico och jag har förbättrats, förändrats, utveckats. Det är faktiskt härligt att bli påmind om det, särksilt de tiderna då man känner sig så himla värdelös och dålig på allting ;)

Tex, Från att rulla över 40-70cm småhinder (för ett år sedan) ... till att hoppa banor på 90-100cm fefritt och enstaka hinder på 110cm (innan sommaren).

Dessutom så får ni se er egen blogg från läsarnas sida, om ni blir uttråkade snabbt och inte orkar läsa vidare kanske man ska se över vad man faktiskt skriver om på sin blogg :P Skriv om det NI SJÄLVA tycker är intressant, så finns det säkerligen mängder med läsare därute som tycker likadant ^^

Kommentera andras bloggar mycket ! Inte bara för att få fler läsare, utan man får då också mycket kommentarer tillbaka ! Nu har jag inte kommenterat särskilt mycket alls igår och idag för jag har haft fullt upp, och jag märker direkt att kommentarerna bara trillar bort ... 

Kanske kommer på mer tips i framtiden, men lycka till med era bloggar sålänge :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0