Usekmöte

Kommer åka tillbaka till stallet snart för det är usekmöte ! Har missat varje usekmöte utom ett då ingen kom -.- :( efter sommaren alltså, innan sommaren var jag på varje usekmöte typ :P Men det har varit massa trassel med byte av dag osv osv.

Kommer mocka och göra mat då också, mötet är bara 30 min tror jag.

Vårt usek håller på att DÖ ! :( Ingen kommer på mötena, när någon väl kommer så pratar man om massa struntsaker som hur gårdagens ridpass gick och visar bilder från någon träning ... osv. Vi samlas och fikar, säger hejdå och det var allt xD Vi får väl fixa ett prat-om-allting-möte också ? ;) Det är trevligt att prata men då får vi inget gjort ! :( Vi borde planera inför Lucia bland annat ! :P

Jag har massa idéer, dock är det svårt att hinna med alla aktiviteter som man behöver volten till innan snön kommer ! Vi har haft tur med det varma vädret hittills ! (peppar peppar)





Kommentarer
Postat av: Cicci

det är ju på så himla konstiga tider hela tiden... och på dagar jag inte är i stallet XD

2011-11-06 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0