(Dålig rubrik)

Jag höll faktiskt på med ett inlägg från mobilen när vi var påväg till globen, dock glömde jag publicera den :/

Och SIHS var ju ganska awesome :D Fick tillbaka fotokänslan lite, Alice hjälpte mig med inställningarna bara då jag helt glömt bort hur man gör ^^

Vi smet iväg till Annexet strax efter fyrspannet hade börjat, för det kan bli rätt långdraget, men fotade kanske 2-3 ekipage och det blev nog någon fin bild av det, hoppas jag :P Vi hann gå i annexet en stund innan pausen började - dvs innan hela annexet blev proppfyllt igen ...

Hade då bara köpt ett pannband som kanske kanske (hoppas inte!) är för litet , så fick lite panik där och ville bara köpa något då när jag sparat och allt till just Globen xD Men jag lugnade ner mig och hittade 2 schabrak, ett par lammullsockor, en present till mimmi och pannbandet då, från charlies :) Bilder kommer !

Här är ett smakprov från Globen-bilderna :D



Och musse hoppar omhoppningen barbacka med skjorta och slips ? ;) Standard.


Kommentarer
Postat av: Cicci

frågestund på bloggen :)

2011-11-29 @ 20:00:47
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0