24

Jag tror nummer 24 börjar bli ett riktigt lyckotal för mig, även om det inte är just ett "LYCKOTAL" så är det i alla fall ett datum av total lycka. Ni som hängt med ett tag - kan ni gissa på lite 24-datum som jag tjatat om en del ? :) Kanske kommer ni till och med på någon jag aldrig tänkt på förut ? ;) Självklart får alla som försöker en länk och jag kikar ju som vanligt in på alla bloggar som kommenterar :P


Ärligt talat, 24 är ett nummer av total lycka och kärlek <3 ( total-ignorera sitsen tack :p kom jäkligt efter på alla hinder här ;) )


Kommentarer
Postat av: william

vilken läcker header:D



Tycker du att mina Top 10 lista på Mysiga saker att göra på Hösten är bra:D?

2011-10-02 @ 19:23:43
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jag har absolut ingen aning, men kanske att du köpte Rico den 24? ;)

2011-10-16 @ 00:10:30
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0