Förebereder

Jag förbereder en sak, har kollat igenom alla bilder på min dator ( har en massa usbminnen också men jag ska nog strunta i att ta bilder därifrån, om jag inte får massa tid över i helgen ? ;) ). Har valt ut exakt 200 bilder, ska såklart gallra bort några till för jag kan ju inte sitta i ett dygn och bomba bloggen med hela två hundra bilder !

Ska bara kolla snabbt om jag hittar lite andra sorts bilder på usb minnena . . . Har lite feber och huvudvärk så orkar inte sitta så länge . . .

Nu kanske några av er undrar, varför gör jag detta ? :P

Jo . . . Det är ju en sak som ska firas på söndag (a) Jag hoppas ni vet vad jag snackar om ! ;) Det är nämligen 2 saker som ska firas ... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0