Hööks

Efter stallet idag åkte vi till Kungens Kurva och kollade på jacka, skor, lite sånt "nödvändigt". Det lyfte upp hela shoppingturen med att åka till Hööks det sista vi gjorde ;) :D Vi kollade på lite reflexer, hittade dock inget vi behövde och inte hade redan ;) Jag provade också några snygga västar :D Har aldrig någonsin haft en väst, jag är ingen sån person tycker jag som har det :P Men jag har börjat gilla västar särskilt mycket nu, men blev ingen sån tyvärr ;( Men nu har jag lite mer koll på vad som finns ! :D

Vi köpte i alla fall två hinköverdrag för den blötlagda maten drar åt sig så mycket flugor ( som typ lägger ägg i maten ? :S :S :S om jag förstått det rätt ).

Blev också en vinterjacka + en softshell/övergångsjacka :)


En sån här fast fanns bara med "DINNER" text på båda, så fick bli dom ! Det står ju på hinkarna vad som är kvällsmat och morgonmat :) Och dessutom får han exakt samma mat morgon och kväll :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0