Inköpslista ?

Känner att jag borde börja fundera över vad som ska inhandlas i Globen i år . . . Dock rök mina sparpengar då jag åkte på klassresa till London och brände sönder en hel del pengar där :[ Efter Londonresan har jag ju också köpt en hel del kläder ... Eftersom jag gör det såpass sällan så blir det ju en hel del när jag väl köper kläder !

Hinner få ett barnbidrag till i alla fall . . . så får låta bli att slösa nu helt enkelt. Men i år hänger ju både mamma och pappa med så dom kanske får lust att köpa dom nödvändigaste sakerna, pannband och märkesschabrak och grejer får jag ju isåfall betala själv då det inte är lika "nödvändigt" eller "viktigt" :P

Tänkte få tag i ett limegrönt schabrak + ett limegrönt pannband. Då beställningen på Charlies gick åt skogen för vi fick problem med kortet och blablabla :-/ Och nu har dom typ slutat sälja sina bling-pannband så de enda limegröna pannband som finns kvar i världen är ju dom onödigt dyra svarowski :( Min åsikt, att det är onödigt att ha äkta svarowskistenar på ett pannband..... Bara min egna åsikt ;)

Blir väl något schabrak och förhoppningsvis kommer jag fynda lite grejer också ? :D Ska sätta mig ned och fundera över vad jag behöver någon dag, behöver en lista så jag inte glömmer bort något viktigt :P

Ska ni till Globen i år ? 


Kommentarer
Postat av: Ingrid "Tinka" Carlsson

Vi kanske ses på GLOBEN. Jag jobbar som funktionär där varje år. "Publikfösare".

Ha det bra. Hälsningar Tinka.

2011-10-30 @ 08:59:42
URL: http://www.lintrollets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0