Lov

Nu är det ju äntligen höstlov, och denna veckan ska jag INTE boka upp mig på för mycket, jag vill inte ha fullt upp utan jag vill ta chansen att träffa kompisar som jag inte hinner träffa förut osv. Massa träningar och roliga uteritter med Rico förstås, utan att behöva rida i mörker :) Jag kanske kommer hinna måla lite också, det hoppas jag i alla fall !

Har bara två läxor/arbeten som ska lämnas in under lovet/efter lovet. Och ett prov efter lovet också, som jag bara gjort delvis.

Så det blir nog rätt lugnt, mycket blogga, mycket hästar, mycket fotografering och annat skoj :) Förhoppningsvis mycket promenader och springrundor med Önska också !

ö1
Önska <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Och så får du gärna göra en bloggdesign till mig också ;)

2011-10-28 @ 18:46:51
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0