Ridlärare jobbar igenom

Igår (Tisdag) efter hoppträningen satt Therese upp på Rico igen (senast var i våras) och hade lite clinic :P Eller hon gick igenom dom saker jag sagt var svårt, förklarade hur hon gjorde och gjorde lite lösgörande övningar. Också så jag fick se att han faktiskt kunde ! Tex gjorde han skänkelvikning i galopp ;) Trodde jag inte om min snart 7åriga lilla plutt :P

Hon är väldigt framåt i sitt sätt att rida ( hon har en skänkeldöv ponny, kan vara mycket därför ) så Rico blev lite chockad när hon började rida, han trippade mycket i början och fattade galopp när hon skulle göra skänkelvikning tex :P

I alla fall, han såg superfin ut och hon kände inte av något fel i munnen heller så det är bara att han testar mig, han har inga problem med tänderna ;) Han försökte nämligen med henne också, men hon är nog lite mer bestämd än mig :)

Jag frågade också om hon ville hoppa honom lite någon dag, då kanske jag kan filma lite också så ni får se hur fin han blir :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0