Skit



Detta är filmen som jag har försökt ladda upp sedan dagen den blev till . . . -.- Har varit fel efter fel och problem efter problem - och NU så ser jag att den ändå är åt fel håll :D :D :D -.-

Ni med bärbara datorer kan ju vrida och vända på dom, men ni andra får väl lägga huvudet på sned eller nåt ! ;) Det är från den där hoppträningen för en månad sedan som gick sådär, kom fel på några hinder och hade inte så bra känsla. Men jag tog om det sista hindret när pappa slutat filma (har det dock på en annan film) och då kändes det bra :)

Titta och njut ? :)





Kommentarer
Postat av: Lina.

Såg bra ut ju :D ni har verkligen utvecklats sen jag var hos er när ni tränade hoppning :) <3

2011-10-22 @ 11:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0