Tävling

Har kikat på lite pay&jump's och tävlingar nu framöver (höst, vinter).

Therese (en av mina tränare) frågade om jag ville åka med henne (hon ska tävla sin storhäst som är jämnårig med Rico) och tävla i november, då ska både hon och jag troligtvis bara hoppa 90cm och hon kommer hjälpa mig under framridningen :D

Sen har vi ju Runstens Pay & Jump's som är en gång i månaden ungefär. En eller två sånna kanske jag hinner med :)

Känner mig löjligt tävlingssugen nu, även fast det går lite sådär på hoppträningarna nu för tiden :P Eller det går väl bra, men Rico känns inte som vanligt . . . han har börjat testa mig lite, kommit i trotsåldern kanske ? ;) Han varierar mellan att vara gaaaalet pigg och lugn som en filbunke. Man vet aldrig innan hur han kommer vara på dagens ridpass x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0