23 Oktober 2010

Nu är det bara en månad kvar tills Rico har varit hos oss i ETT ÅR ! Bloggen skapades ju några dagar innan men den blev ju inte aktiv förrän Rico kom hem, så den fyller också ETT ÅR :D

En till sak vi ska fira är Ricos 7årsdag, också om prick en månad :D Eftersom det är okänt i passet när han fyller år så säger dom 1/1, jag tänker då INTE fira honom på nyårsdagen för då är det tillräckligt annat att fira ;) Så en liten fin tanke bara, istället för att bara ta en dag, vilken som helst, så bestämde jag att hans födelsedag ska firas 23 Oktober, dagen vi hämtade hem honom :*

11 månader har du fått stå ut med mig nu, min lilla skrutt (a)

--2-3-4-5

De fem första bilderna på honom hemma :) ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0