B-vitamin

B-vitamin ska införskaffas, troligtvis från Hööks eftersom det ligger närmast att åka till :)


Är ju bra vid pälsbyte (och miljöombyte, transport mm) och vi skulle egentligen börjat ge det redan i augusti när han började sätta vinterpäls ! Han är superfluffig nu, han måste nog ha någon lite grövre ponny/häst i sig ;) Vi har märkt (eller JAG har märkt, mamma märker ingenting :o) att han har blivit liiiite tjurig, lite svajigt humör och sånt. Och det kan ju bero på pälsbytet.

Vi får se också om vi ska klippa honom sen i vinter eller om han ska förbi en fluffig häst :P Jag tycker vi ska klippa, för jag tänkte ju åka och träna i ridhus på vintern. Men haha mamma tycker aldrig detsamma som mig -.- ;) Så vi får se, för tillfället får han fortsätta bli fluffig, han går ju utan täcke nu så han kommer absolut bli ännu fluffigare inom kort :P




Kommentarer
Postat av: Cicci

Den B-vitaminen har vi :D

2011-09-30 @ 18:35:30
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0