Min dag

Åkte hemifrån 9, mockade och fixade lite i stallet. Glömde bort tiden sen och kom på väldigt plötsligt att jag skulle rida om typ 20 min (A). Kom in i stallet med Rico kvart över 10, skulle rida halv 11.

FAKTISKT så hann jag bli helt klar bara någon minut efter halv :D Skitstolt (A) för jag är rätt seg på att göra iordning mig och hästen ;)

I alla fall, red och tog ut honom i hagen igen, sen fick han lunch och jag gjorde hans mat och mockade klart mm . . . Åt lunch själv också såklart :P

Skulle precis cykla hem, åkte bara först ner till hagarna och lämnade hans lunchpåse och eftermiddagspåse där. Såg då att deras vatten var nästan slut :( Så fick vackert cykla tillbaka till stallet, gå ner med en kärra med vatten och upp igen. Är en bit att gå så tar inte bara 2 min att gå och fylla vatten precis ;)


fyll och klart !


Sedd från hagen, stallet ligger bakom granen, man måste gå en bit på vägen för att komma hit.

Här ser man också en skymt av vägen :) Och Ricos hage är avlång så om han står längst bort tar det EN STUND att hämta in honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0