Sämst

Vet att uppdateringen är sämst, det är mycket runt omkring nu. Som jag nämt tidigare.

Vi ska flytta nästa vecka, till Huddinge Kommun.

Jag ska ta moppekort, för att kunna ta mig till och från skolan och stallet från nya huset.

Min hund är typ försummad, mamma går ut alla promenader med henne nu - vilket jag tycker är tråkigt, men jag hinner ju inte med allt annars . . . :(

Skolan såklart, 9an med massa prov och betyg, gymnasieval och blablabla :/

Klassresa till London, måste packa och fixa tidsinställda

Har varit sjuk, vill inte vara sjuk till London !

Rico, självklart

Bloggen.

Okej en dag då jag börjar 8 (vilket jag gör nästan alla dagar) i skolan:
06.30-08.00 Upp, äta frukost, duscha mm, byta om, blogga, ta bussen till skolan.
08.00-ca15.00 (oftast slutar jag kring 15) Skoltid är hemma senast halv 4
15.30-16.30 Äta nåt enkelt, göra eventuella läxor, blogga, eventuellt pyttelite tevetid (tex medans jag äter) men brukar ej bli så . . .
16.30-17.00 Middag, byta om, åka till stallet senast 17
17.00-21.00 Stallet (med dit och hemresa), tar oftast runt 3h men eftersom vi gör så mycket annat nu än bara rider och mockar mm så tar ju det sin extra tid. Och vissa dagar är det kvällsfodring, möten mm då kommer vi inte hem förrän halv tio-tio nångång.
21.00- Typ äta nåt, eventuellt titta på teve beroende på när jag ska upp dagen efter, blogga, sova.

Rätt trångt om ni frågar mig ;) Där ska jag flika in de här extrasakerna som att göra tidsinställda till London, packa till London, flytta (packa), Min hund, Moppekort med jobbig teori och uppkörning.

Förstår inte hur vi fick ihop det så fint i vintras ? :o Då tog mamma hundarna på morgonen och jag tog dom på eftermiddagen. Sen Rico. Sen hundar igen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan! Det var ett tag sen jag läste nu, men jag undrar hur det har gått med Rico nu? :) Går han att rida nu? För senast så höll ni ju på att träna massor med uppsittning typ, eller nåt liknande! :)



Kram!<3

2011-09-01 @ 20:40:49
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0