Svar på frågor

(Tidsinställt inlägg, är i London på klassresa)


Fråga: Jag har nyss börjat läsa din blogg, kan du skriva lite om din häst i ett inlägg, varför du inte ridit på ett tag och så?
   Svar: Om du klickar på bilden av oss uppe i högra hörnet där headern och menyn möts, så finns info där om Rico och lite om hans historia. Är en lång historia så tänker inte ta upp allt här igen men läs gärna där och om du har en fråga, ställ den :D

Att jag inte ridit beror på att vi helt enkelt inte kommit upp på honom i sommar, vi fick liksom börja om från grunden. Men som sagt, läs på info-om-oss-sidan :)



Fråga: Hejsan! Det var ett tag sen jag läste nu, men jag undrar hur det har gått med Rico nu? :) Går han att rida nu? För senast så höll ni ju på att träna massor med uppsittning typ, eller nåt liknande! :)
Kram!<3
   Svar: Nu har vi ridit varje dag sedan 24 Augusti (om jag minns rätt datum). Har börjat träna lite smått för instruktörer, men nu åker jag på klassresa (är där nu) till London så mamma och pappa har hand om honom dessa dagar ;)


Bild från andra gången jag red honom efter sommaren 2011 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0