Tillbaka från London

Nu kommer bloggen snart rulla igång igen lite sakta, tror ni märkte att jag inte hann fixa tidsinställda de sista dagarna ? :( Men fixade en gästbloggare, smsade henne från London (a) .

Planet var grymt försenat igår, kom inte innanför dörren förrän halv tolv (meningen var att vi skulle vara hemma tio nånstans). Och så är det skola idag, börjar klockan 8 med "favoritläraren" (-.-) ´

I alla fall gjorde min klass många roliga saker, vi var uppe i London Eye, Shoppade Massa, vi var i London Dungeon, vi var i Hyde Park, Covent Garden . . . och mycket mer :D

Som sagt börjar jag tidigt idag i skolan, så vi hörs snart med bilder och info, ska ta reda på också vad mamma hittade på med Rico dessa dagar jag var borta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0