It´s a beautifuuuul daaaaaaaaaaay ! :D

Sitter i soffan med balkongdörren öppen, det är varm och skönt och SOLIGT ute så funderar på att gå ut och sätta mig istället ^^

Snart kommer mamma, pappa och hundarna hem efter att ha varit på vårt landställe över dagen. Vi ska äta mcdonalds-mat så fort de kommer hem ! :)

Idag blev en ganska lång dag i stallet, även fast jag hade tänkt åka hem ganska snabbt och hinna göra lite hemuppgifter, men aa ni vet ju hur jag är ???

Bilder och massa text kommer snart ! Ska också skicka lite bilder till två enlidare som jag fotat när de red (i onsdags och idag).

Blev lite bilder på mig också när jag red, men det verkar inte som att det blev några bilder från slutet av passet - som kändes totally awesome ! Kände en plötslig lust att stoppa in honom i transporten och åka på en dressyrtävling ! ^^ Mer om det snart, måste hålla rätt info till rätt kategori (a).

Har dessutom dragit vinnaren av utlottningen, har mejlat personen i fråga men om hon inte svarar inom kort så måste jag (tyvärr) dra en ny vinnare. Väntar med att slänga alla små papperslappar, tills jag fått svar från en vinnare.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckans blogg har dragits, kolla gärna om det blev du! :D

2012-04-15 @ 19:41:55
URL: http://johannashastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0