Usch fy och blä

Jag är så missnöjd med min nya header + design att jag vet inte vad jag ska ta mig till ! Jag hade hellre haft kvar den gamla om jag bara hade bytt ut bilderna då det 1. inte passar till årstiden med vinterbilder och 2. jag ser så fruktansvärd ut på just dessa två bilder ...

Rico ser alltid lika fantastisk ut, borde ha en bild på bara honom nästa gång -.-

Den gamla headern:


Den nya ser ni såklart högst upp ...


Dessutom tjorvar det sig med kodningen och det förstör hela designen, menyn trillar ned hela tiden osv osv.

Blandat med ångest för att jag inte ens börjat med någon av de stora inlämningarna jag tvingas göra under lovet ... Ursäkta för det.

Ni får gärna ge förslag på vad jag ska göra med den eländiga designen. Helst vill jag göra en helt ny men det har jag väl inte tid med, förstås ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0