Rubrik

Igår var jag på kalas hos lillkusinerna ^^ :) Vi åt middag, lekte kull/kurragömma och fikade efterråt med tårta och spelade kortspel och finns i sjön :P Spelade också Wii-spel ... tennis, fotboll och hoppning typ :D Jag var sämst i allt utom hoppningen ^^ Man skulle hoppa av på lagom avstånd innan hindret annars rev man/kraschade (:s) och om man inte lutade sig inåt i de skarpa svängarna trillade man av ^^ Och galoppen/tempot var viktig för att få en bra tid :) Kul spel ! Så fick alltså, nästan, hopptävla ändå trots att vi strök oss på Runsten! ;)
   Sen kom vi ju hem lite sent så vi släckte earth hour en timme själva sen, kom hem mitt i och vi hade lämnat vissa lampor tända och så :P

Idag finns inte mkt att berätta om egentligen, dagen har ju knappt börjat ... men har nyligen vaknat och ätit frukost, ska strax ned i mitt rum och byta om till stall/ridkläder :) Det är Thereselektion idag, förhoppningsvis är det inte hårt på volten trots att det var minusgrader inatt ! Det blir troligtvis dressyr eftersom det var hoppning förra gången :)


Kommentarer
Postat av: Karolina & Olivia - Hästblogg

hejsan!



Var med i våran bloggtävling där du kan vinna en hel design & gästblogg och vi länkar naturligtvis vinnaren... skriv i en kommentar om du är med



Bloglovin byte?



Kram

2012-04-01 @ 12:05:30
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0