Autograf !

När jag städade/rensade i mitt rum häromdagen (är fortfarande inte klar dock ...) hittade jag ett gammalt kort från den första hästshowen jag var på när jag var liten ! Appassionata tror jag den hette ?
 
Det var då ett sådant kort som man fick ta gratis och så kunde man be om autografer efter showen, och tydligen hade jag fått Tobbe Larssons autograf xD
 
Detta var långt innan ponnyakuten, jag nästintill visste inte ens vem Tobbe var, bara att han var svensk och duktig med hästar och hans framträdanden var coola hehe ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mikaela

såå nu är bildlänken tillbaka :) fick ändra om hela designen igen eftersom menyn där uppe inte funkade xD

2012-08-09 @ 00:51:38
URL: http://dressyrvingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0