Schema

 
Imorse fick vi vårat schema, jag är lite förvirrad pga alla grupper som vi inte blivit indelade i så jag vet inte när vi börjar imorgon ... men SVASVA01 känns som att det betyder svenska som andraspråk, right? ;) Sen fanns det SVESVE01 som gör mig ännu mer förvirrad. Är det "vanlig" svenska ? Har man ens svenska i gymnasiet ? XD
 
Måndagar (idag) börjar vi 9.45 och slutar 16.40. Det var en sjukt lång och seg första dag kan man säga ! Vi hade dessutom en extremt onödig håltimme (1.5h) innan den sista lektionen. Den håltimmen kommer vi ha VARJE VECKA ! Lite lustigt också att det första man gör när man kommer hem från skolan är att äta middag -.- ^^
 
Tisdagar börjar vi 8.30 och slutar 13.50 :D
 
Onsdagar mellan 9.00-15.30.
Torsdagar 9-10-14.50.
Och fredagar blir nog min favvisdag, då har vi bara tre lektioner ! Börjar 8.25 med företagsekonomi, sedan matte, lunch, och avslutar med engelska fram till klockan ETT :D Tidigare har jag alltis slutat så sent på fredagar (så att mina föräldrar till och med klagat).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0