Tisdag

Jag vet att uppdateringen är lite sisådär just nu, försöker hålla mig till minst 3 inlägg om dagen men tyvärr blir inte dem inläggen så jätteroliga i dessa tider ! Men hoppas att ni står ut, jag har massor med kuliga inlägg på G men det fattas bilder och sådant till dem ... Men jag lovar att de kommer ! Snart ! :)
 
Idag åkte jag direkt till Enliden (stallet) efter skolan och busade och myste lite med Rico, mockade lite och resten fixade mamma när hon kom ! Hoppträningen blev flyttad till imorgon, håller på och raggar fotograf(-er?) för jag behöver verkligen nya ridbilder ! :O
 
Gammal bild på Rico. Där var han precis nyklippt, därför ser pälsen lite halvful ut ;) Det brukar ju jämna ut sig inom ett par dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0