En vecka

Nu är det bara en vecka kvar i skolan, sedan väntar ett långt och skönt jullov ! Ska försöka få lite saker gjorda, träffa lite gamla vänner, fixa designen här på bloggen, måla (det längtar jag efter!!) och lägga lite extra tid på alla djuren :) 
 
Denna veckan kommer tyvärr bli ganska hektisk, har flera prov och inlämningar av småläxor, och så har jag ju talet som ska vara helt klart imorgon bitti - har knappt börjat på det ! Idag ska jag försöka vara effektiv i stallet, tänkte mocka innan lektionen om jag hinner, så att jag inte har så mycket att göra sen. Behöver åka hem ganska tidigt så jag hinner skriva talet och göra en vettig powerpointpresentation till. 
 
Idag blir det förresten dressyr för hästarna, båda två ska få gå på Thereses lektion ! :) Jag har lite träningsvärk från i fredags, hoppas det inte är lika illa för Rico ! :P 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

http://gartunarider.blogg.se/2012/december/tavlingar-pa-natet.html#comment

2012-12-18 @ 19:48:33
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0