Torsdag

Pga inställda bussar var jag hemma idag från skolan, läste ikapp lite i boken men hade inga fler läxor hemma så kunde inte göra de. På kvällen åkte jag och pappa till stallet och vi red ut en sväng på gatorna, i skritt och trav. Plogbilarna hade tagit lite för mycket på vägarna så det hade blivit is på vissa delar, men där det var snö var det fint så man kunde trava lite också. 
 
Som tur var mötte vi ingen plogbil, jag tror Rico håller sig i skinnet för han är ganska van vid detta laget med byggmaskiner och konstiga fordon, men jag vet inte hur Valle reagerar på dem. Bästa vore om man kunde möta en sådan när man leder/promenerar honom. 
 
 
Tänkte nog ta och fota pållarna någon dag nu, det blir oftast väldigt fint i snön :) Har inga vinterbilder på Valle ännu, dags att fixa ! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Söt bild :)

2012-12-12 @ 21:18:59
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0