Bilder

Har krånglat både igår kväll och imorse med att försöka ladda upp bilder, men min dator är ganska överfull (dvs lite knäpp och inte helt pålitlig) så lånar mammas dator lite snabbt nu medan hon är ute med hundarna :)

Här är i alla fall bilderna från gårdagen, har såklart sållat en del, har "pepprat" med bilder så har mååånga likadana bilder, som bara skiljer pyttelite på :)

Fotade som sagt också gruppen efter mig, ska skicka bilderna till de som red och jag kommer inte lägga upp de här, i alla fall inte utan att fråga först :) Men kanske kan hitta någon bild jag kan lägga upp som tjuvkik till er hehe :P






Vet inte vad han gjorde här på bilden ovan ^^ Han typ hittade lite mat bakom vattentunnan (???)










Det får räcka sålänge :) kommer säkert fotas mer här i veckan, när det kommer bli så fint väder och allt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0