Designfix & snart godnatt !


Har varit mycket designfixande idag, och alltför många timmar sittandes framför datorn ^^ Blir så när man är hemma, man orkar inte göra något vettigt så blir teve och dator nonstop hela dagen ...

Gjorde också klart Alices blogg idag, har lagt upp headern nu och det vore jättesnällt om ni klickade er in och säger vad ni tycker om den :) Får både min och Alices skull :P

Idag var mamma i stallet och red, han fick sig ett pass på ängen ! Om jag är frisk imorgon ska jag absolut rida ut på ängarna och köra lite dressyr där, för han har så mycket mer bjudning då än om man rider på lilla volten ! ;) Åhhh blev jättepepp på att rida dressyr nu :D :D :D Och det skulle vara BINGO  om mamma eller någon annan kunde ta några bilder eller kanske filma lite på ängen ! Det skulle nästan vara för bra för att vara sant...

(om man nu bortser från hur frustrerad jag kommer bli när jag sen ska lägga upp de eventuella filmerna här ... tar sisådär 88 år då vi inte har någon internetuppkoppling hemma, så använder Iphones internet som för övrigt inte klarar pressen när man lägger upp filmer. Den bara lägger av när det är 98% slutfört. Så sjukt irriterande xD)

Nu har jag snart bloggat mig nöjd för idag så jag kan nog sova gott inatt :)


Helt random bild från någon tömkörning för länge sen ... ^^

Godnatt godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: Alice

sv:små :') Och btw känns det skumt när du kommenterar överallt vid bilder att "du var blond på den tiden" för jag ser dig fortfarande som det xD

2012-02-10 @ 23:33:47
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0