Lite kort info


Rico "frös" idag på tävlingsbanan, tog inte skänkeln, vägrade x antal gånger (räknade inte ens haha) och jag kracha ner i näst sista hindret ... men på framridningen var han jättefin, kändes mer åt det dressyriga hållet. Fick dock inte tiden att värma upp honom sådär jätteordentligt som jag hade velat.  

Hann inte sätta på huvan men schabraket fick han ha ... Han hade dock behövt huvan känner jag, han tittade ju på allt runtomkring (utom hindrena typ) ... tex blommorna som stod i speglarna, publiken, ett hinderstöd som stod där spöket stod sist vi var där (när det var halloweentema. Han trodde typ att det där hinderstödet skulle äta upp honom ? ;)

Aja i övrigt är jag nöjd ... kommer nog kunna komma på något mer positivt från idag, sen när mitt huvud återhämtat sig efter smällen hehe :)

Blev helt luddigt nu, men kommer lite mer genomtänkta inlägg senare. Är trött och ... kom nyss på att jag måste skriva om en so-uppsats som försvann från min dator, som skulle varit inlämnad i fredags :o ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0