Madde taggar

 Jag taggar upp inför pay & jump i eftermiddag, känns skönt att slippa gå upp så tidigt för en gångs skull :P Kommer läsa igenom mina "att tänka på" i hoppningen, kolla på lite fina bilder från pay & jumps mm och kolla hoppträning/tävling/pay & jump filmer :)

Ska nog ha hans fina nya schabrak + huva ! Och jag ska ha kavaj eller min mountain horse jacka, beror på hur kallt det är ute (igår var det ju plusgrader och regn så förhoppningsvis/troligtvis inte så jättekallt).




Startar som nummer 5 och 15 i andra klassen (70cm). Om det går alldeles underbart fantastiskt bra i första klassen (räknar dock inte med det) så kommer jag nog stryka mig från andra starten i 70cm. Det är 10 starter i klassen innan.



Och så räknar jag med att ni alla håller tummarna för oss ! :D


Kommentarer
Postat av: Mirjam

sv: Sorry för sent svar! Estet linjen är inprincip bara foto, drama och film (utöver dom vanliga lektionerna som matte idrott, svenska osv) Media är mycket med tidningar, granska tidningar, bilder, filmer, pressens regler (man lär sig om media livet så att säga) :) Men gå på HGY's öppna hus och fråga mer! :)

2012-02-19 @ 11:53:47
URL: http://mirjamderko.blogg.se/
Postat av: Emily

ska du till botkyrka? :)

2012-02-19 @ 14:01:47
URL: http://emilyojulius.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt fint schabrak och luva! :)

Vill också åka på pay and jump... Men finns inga denna veckan där jag bor. Får vänta tills Mars :D

2012-02-20 @ 12:48:57
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0