Man vill så mycket hela tiden

Jag vill till stallet och Rico
Jag vill ut och galoppera i snön ett par gånger innan den försvinner 
Jag vill att det ska bli varmt och volten ska vara bra att hoppa på 
Jag vill ha mitt paket NU Jag vill vara 110% frisk och komma igång och rida och träna ordentligt igen
Jag vill få nästa barnbidrag så jag har råd att köpa kläder mm ... ^^
Jag vill ta hål i öronen (jag har gjort det säkert 3-4 gånger men har behövt låta det växa igen alla gånger pga flera anleningar...)
Jag vill sluta få massa ångest över hela det här tusans gymnasievalet
Jag vill börja i gymnasiet, om jag väljer rätt och är nöjd ... 
Jag vill inte sluta i skolan jag går i nu, på ett sätt 

Jag vill att tiden ska sluta gå så himla fort
Men jag längtar också till framtiden, hela tiden.  



Panikinlägg, förlåt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: tack! : Jo visst kan vi det! lägger till dig nu, så lägg till mig :)

2012-02-01 @ 19:23:03
URL: http://ujohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0