Morgondagen

Såhär bör morgondagen se ut:

--->07.00: Sova (går upp senast kl.7, blir förmodligen tidigare än så för jag vill hinna med morgonbloggningen !)
07.00-8.45: Frukost, duscha, byta om, morgonblogga mm
8.45: Blir hämtad av Evelinn & co (hehe) och åker vidare mot Djursholm
10.00-15.00: US-kurs i Djursholm (taggar galet :D)
15.00-16.00: Hämtning och ev kikar jag in i stallet om jag hinner ...
16.00-17.00: lite Blogg och lite Vila
17:00: Middag !
17.30-19.30: Förberedning inför Gymnasievalet + Läxor (jag har massvis att ta igen för jag har varit sjuk ...)
19.30---> Blogg, Lite tv-tittande med familjen och till sist SOVA !

Tiderna är ju inte ristade i sten precis (eller hur man brukar säga) men ungefär det där ska jag göra imorgon. Egentligen lite till men det vet jag inte om jag hinner. Skulle behöva åka och handla lite kläder mm för det har börjat eka(?) i min garderob ... :P


Helt random bild igen, vill inte tjata på med samma gamla bilder hela tiden så fick bli en med Rico och Zebb som jag bara visat nån gång förut tror jag ! :)

Kommentarer
Postat av: wilma johansson

Tacktack! :D

väldigt fin blogg.

2012-02-11 @ 22:48:06
URL: http://wilmashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0