Sorry


Återkommer när jag valt gymnasium, skrivit en stor SO-hemuppgift och lämnat in, blivit någolunda frisk, åkt till stallet samt övertalat min hjärna att någonsin vakna upp igen. För den är stendöd känns det som.

Måste också låta ångesten komma för att sedan försvinna. Gymnsasievalet syftar jag på.

Imorgon ska jag till stallet och rida, om jag är frisk + har tid ...

Hade 38 graders feber i skolan idag, hade ingen lapp på idrotten (jag hade ingen feber på morgonen) så fick vara med där kallsvettandes.

Hoppas ni är lite extra tålmodiga för tillfället.

Det här inlägget blev lika dött som ... insidan av min hjärna ? Men det får bli så tills allt är som vanligt igen.

Usch fy blä, förlåt.



Kommentarer
Postat av: Anna

Svar; Vi köpte också en nikon D3100 :) Och ett bättre objektiv, för dom grunobjektiven man får med är inte så bra..

2012-02-16 @ 16:53:32
URL: http://fsekipagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0